Ordrestyring - få styr på økonomien for dine håndværkerkunder
Dato: 15. december 2022, kl. 09:00 - 11:00
Lokation: Online
Hvem kan deltage: Cereda og FDR-medlemmer
Lokation: Online
Hvem kan deltage: Cereda og FDR-medlemmer
Kursusindhold
Cereda og Ordrestyring inviterer dig til et spændende webinar, hvor du vil blive præsenteret for alle fordelene ved, at dine kunder bruger en digital platform. På webinaret kigger vi på, hvordan du som bogholder får et langt bedre overblik over økonomi og regnskab, hvis dine håndværkerkunder bruger sagsstyringssystemet Ordrestyring. Du får at se, hvordan mange manuelle arbejdsgange kan automatiseres, så du kan arbejde smartere, og du lærer, hvordan du som rådgiver kan vise dine kunder de økonomiske fordele ved at bruge systemet.
Ordrestyring tilbyder en digital platform, typisk til håndværkere, som gør det nemmere at få det fulde overblik over alle opgaver. Herfra kan de håndtere ordrer, materialer og fakturaer, dokumentation og meget mere.
Agenda
Heidi Petersen og Louise Møller fra Ordrestyring gennemgår systemet med fokus på økonomidelen:
Link til tilmelding: Tilmeld dig her
Tilmeldingsfrist: 14. december.2022, kl. 8.00.
Udstedes kursusbevis: Nej.
Kursustimer
Der gives 2 timer.
Da webinaret holdes af en samarbejdspartner, skal Cereda-medlemmer selv uploade deltagelse under "Mine Kurser".
Praktiske informationer
Webinaret bliver optaget, og du vil efterfølgende modtage optagelsen, som du kan gense “on demand”.
For mere information om Ordrestyring: Ordrestyring.
Partneraftale
Medlemmer af Cereda kan se vores partneraftale med Ordrestyring her.
Undervisere
Heidi Petersen, Partner Account Manager, Ordrestyring
Louise Møller, Customer Succes Agent, Ordrestyring
Jacob Sanning Lund, Founder, Intuitu
Kontakt os for mere information om kurset
Cereda Kursusteam
Tlf: +45 7066 6800
kursus@cereda.dk
Cereda og Ordrestyring inviterer dig til et spændende webinar, hvor du vil blive præsenteret for alle fordelene ved, at dine kunder bruger en digital platform. På webinaret kigger vi på, hvordan du som bogholder får et langt bedre overblik over økonomi og regnskab, hvis dine håndværkerkunder bruger sagsstyringssystemet Ordrestyring. Du får at se, hvordan mange manuelle arbejdsgange kan automatiseres, så du kan arbejde smartere, og du lærer, hvordan du som rådgiver kan vise dine kunder de økonomiske fordele ved at bruge systemet.
Ordrestyring tilbyder en digital platform, typisk til håndværkere, som gør det nemmere at få det fulde overblik over alle opgaver. Herfra kan de håndtere ordrer, materialer og fakturaer, dokumentation og meget mere.
Agenda
Heidi Petersen og Louise Møller fra Ordrestyring gennemgår systemet med fokus på økonomidelen:
- Indbakken til leverandørfakturaer
- Økonomi og efterkalkulation på sager
- Intro til Ordrestyringsappen
- Hvordan laver du nemt løn?
- Hvordan raporteringsmodulet fungerer, herunder brug af filtre samt tips & tricks
- Eksempler på use-cases, herunder analyse af ordretilgang, dækningsbidrag, materialeforbrug, m.v.
- Gennemgang af rapporten igangværende arbejder.
Link til tilmelding: Tilmeld dig her
Tilmeldingsfrist: 14. december.2022, kl. 8.00.
Udstedes kursusbevis: Nej.
Kursustimer
Der gives 2 timer.
Da webinaret holdes af en samarbejdspartner, skal Cereda-medlemmer selv uploade deltagelse under "Mine Kurser".
Praktiske informationer
Webinaret bliver optaget, og du vil efterfølgende modtage optagelsen, som du kan gense “on demand”.
For mere information om Ordrestyring: Ordrestyring.
Partneraftale
Medlemmer af Cereda kan se vores partneraftale med Ordrestyring her.
Undervisere
Heidi Petersen, Partner Account Manager, Ordrestyring
Louise Møller, Customer Succes Agent, Ordrestyring
Jacob Sanning Lund, Founder, Intuitu
Kontakt os for mere information om kurset
Cereda Kursusteam
Tlf: +45 7066 6800
kursus@cereda.dk